Oleje i smary

W tych warunkach olej silnikowy traci swe właściwości w stosunkowo krótkim okresie czasu. Instrukcje obsługi silników precyzują, po jakim okresie czasu pracy należy wymienić olej w misce olejowej. Jednak większość maszyn nie posiada liczników motogodzin i w praktyce trudno ustalić ile czasu przepracowała nasza maszyna. Dlatego dobrą praktyką jest wymiana oleju zaraz po zakończeniu pracy w sezonie. Wtedy olej jest dostatecznie rozgrzany i zawiera najwięcej zanieczyszczeń, które podczas wymiany zostaną usunięte wraz ze zużytym olejem łatwo wypływającym z miski olejowej.
Jeśli oleju nie wymieniliśmy jesienią musimy bezwzględnie uczynić to przez nowym sezonem. Pamiętajmy jednak, aby przed przystąpieniem do tej czynności dobrze rozgrzać silnik. Do wymiany stosujmy zawsze taki sam gatunek oleju, jaki do tej pory znajdował się w misce olejowej. Pamiętajmy, aby nie stosować olejów z rynku samochodowego.

Oleje 4T
Opakowanie 0,6 l
Dostępny natychmiast
36.90 zł

Specjalne oleje półsyntentyczne 2T, 2% (50:1), do smarowania wysoko wydajnych silników dwusuwowych. Przystosowane do benzyny ołowiowej i bezołowiowej. Nie powodują powstawania osadów. Niski poziom emisji, redukcja zużycia, czystość silnika.

Oleje 2T
Opakowanie 1l
Dostępny natychmiast
49.90 zł
